• Ogłoszenia

    • Jean

      UWAGA!!!! PROSZĘ PRZECZYTAĆ REGUŁY DZIAŁU!!!!

      ZANIM NAPISZESZ COŚ W TYM DZIALE, PRZECZYTAJ PRZYKLEJONE TEMATY, A SZCZEGÓLNIE REGUŁY!!
    • bsod

      REGULAMIN

      I WPROWADZENIE 1. Typer ME 2008, zwany dalej "Typerem", jest inicjatywą oddolną forumowiczów forum poratalu lex.edu.pl i jedynie korzysta z dobrej woli i gościnności (w ramach miejsca na serwerze) administratorów i właścicieli forum. 2. Typer jest zabawową formą typowania wyników meczów Mistrzostw Europy 2008 w piłkę nożną. II FORMUŁA 1. Typer ma formułę ligi, w której punkty są przyznawane/odbierane na mocy postanowień niniejszego regulaminu 2. W tabeli typera będą uwzględniane następujące dane: a) ksywka gracza b) liczba punktów c) liczba podanych typów ogółem d) liczba typów trafionych e) procent typów trafnych 3. O wygranej decyduje licza zdobytych punktów 4. W wypadku równej liczby punktów decydować będzie procent trafionych typów 5. W wypadku niewyłonienia Mistrza na podstawie żadnego z powyższych kryteriów, w trzeciej kolejności decydować będzie liczba trafinych typów, zaś w czwartej - liczba podanych typów ogółem 6. W wypadku, gdy i to nie pomoże - odbęzie się rzut monetą ( ;p ) na zasadach opisanych doraźnie przez instancję rozpatrującą ;p 7. W wypadku gdyby te wszystki statystyki nastręczały nadmiernych trudności prowadzącemu tabelę organizatorowi (mnie;p), litery c-e w pkt 2 powyższego działu zostaną przedstawione jedynie w razie konieczności wyłonienia Mistrza. III PRZYZNAWANIE PUNKTÓW 1. Punkty przyznajemy przez cały turniej za: a) wytypowanie zwycięzcy meczu formułą 1 (zwycięstwo gospodarzy) / x (remis) / 2 (zwyc. gości): + 2 pkt b) wytypowanie dokładnego wyniku meczu: +3 pkt c) wytypowanie czy w meczu wystąpi czerwona kartka + 2 pkt - bierzemy pod uwagę cały mecz + dogrywkę w fazie pucharowej - możemy wytypować jedynie jedną czerwoną karkę w danym meczu, bez konieczności wskazywania która drużyna zostanie nią ukarana - typujemy to zdarzenie tylko jeśli uważamy, że wystąpi czerwona kartka, nie typujemy na zasadzie "nie wystąpi czerwona kartka" d) wytypowanie z imienia i nazwiska strzelca gola w danym meczu + 2 pkt - można typować tylko jednego strzelca gola na dany mecz - tj. jednego na obie drużyny, nie jednego z każdej drużyny) - nie są brani pod uwagę strzelcy gola w serii rzutów karnych po ew. dogrywce - bramki gracza są punktowane w następujący sposób: pierwsza bramka: + 2 pkt, za każdą kolejną + 1 pkt - liczą się bramki zdobyte zarówno przez gracza, który od początku meczu pozostawał na boisko, jak i tego, który wszedł w ramach zmiany - nie liczą się bramki samobójcze e) wytypowanie under/over* (zobacz: IX definicje) w meczu: + 2 pkt 2. Punkty w fazie pucharowej (1/4, 1/2 finału, mecz o 3. miejsce i finał) przyznajemy za: a) to samo co powyżej w pkt 1 w literach a-e, przy czym w literach a-b oraz e bierzemy pod uwagę tylko wynik meczu do końca regulaminowego czasu, tj. do 90. minuty, nie bierzemy pod uwagę dogrywki ani karnych b) w literze c powyższego punktu bierzemy pod uwagę cały mecz, tj regulaminowy czas + ew. dogrywkę c) wytypowanie awansu* (zobacz: IX definicje) danej drużyny do następnej fazy turnieju: + 2 pkt 3. Punkty odejmujemy za: a) nieprawidłowe wytypowanie zdarzeń z pkt 1 lit. b-e oraz pkt 2 lit c (tzn. że nie dostajemy ujemnych punktów tylko za nieprawidłowe wytypowanie wyniku meczu w regulaminowym czasie gry) b) ilość punktów odjętych obliczamy następująco: - za nietrafne wytypowanie zdarzeń z pkt 1 lit b: - 2 pkt - za nietrafne wytypowanie zdarzeń z pkt 1 lit c-e: - 1 pkt c) instancja rozpatrująca oraz instancja odwoławcza mogą odejmować punkty na mocy swoich decyzji, zwłaszcza w reakcji na uporczywe łamanie regulaminu przez któregoś z uczestników IV PODAWANIE TYPÓW 1. Typy podajemy w specjalnie do tego celu zakładanych codziennie (dla meczów danego dnia) tematach w dziale TYPER 2. W każdym z takich tematów na początku będzie rozpiska meczów w danym dniu podana we właściwej kolejności, tj najpierw gospodarz, potem gość (np. Polska-Niemcy, gdzie gospodarzem jest Polska, gościem Niemcy) 3. Typy podajemy od otwarcia tematu (min. 12h przed rozpoczęciem meczu będą otwierane) do jego zamknięcia (na 1h przed pierwszym gwizdkiem) - tematy będą się zamykały automatycznie 4. Typowanie wszystkich zdarzeń jest FAKULTATYWNE (tzn. można np. całą grę nie typować nic..) 5. Można wytypować w danym meczu wszystkie zdarzenia przewidziane przez regulamin. 6. W wypadku podania sprzecznych typów (np. Polska-Niemcy 1 w regulaminowm czasie i Polska-Niemcy 2 po dogryce), oba typy uznawane są za nieważne (tj. nie będą za nie przyznawane ani dodatnie, ani ujemne punkty) 7. W wypadku podania przez typującego następującego typu, np.: "Polska-Niemcy 0:0" będzie miał on doliczone punkty tylko + 3 za poprawne wytypowanie dokładnego wyniku, natomiast jeśli poda " Polska Niemcy x , dokładny wynik 0:0", dostanie punkty zarówno za poprawne wytypowanie dokładnego wyniku, jak i remisu w meczu, czyli łącznie 3 + 2 = 5 pkt 8. Techniczny sposób podawania typów określa temat szczególny - kliknij tutaj aby się z nim zapoznać. V ZWYCIĘZCY I NAGRODY 1. Zwycięzca typera otrzymuje 280 ZŁ 2. Zdobywca II miejsca otrzymuje 135 zł 3. Zdobywca III miejsca otrzymuje 65 zł 4. Zdobywca IV miejsca otrzyma zwrot stawki wpisowego - 15 zł 5. W wypadku rezynacji ktoregoś z graczy, kwoty te zostaną proporcjonalnie zmniejszone. VI SYTUACJE NIETYPOWE I WYJĄTKOWE 1. W razie krótkotrwałego lub okresowego braku dostępu do internetu lub forum, gracz może podawać swoje typy smsowo mnie (co jest równoznaczne z ich przyjęciem oficjanie do typera, nawet jeśli nie zdążę ich wpisać na forum na godzinę przed meczem) lub dogadać się z innym graczem, że przez pewien okres ten drugi gracz będzie podawał też jego typy (byleby zaznaczał to dokładnie w podawanych typach) VII INSTANCJE ODWOŁAWCZE ORAZ REPRESJE 1. Instancją rozpatrującą wszelkie wnioski i zażalenia jest kolegium w składzie: organizator (ja) + Jean (niezależny sędzia) 2. Instancją odwoławczą od powyższej będzie Jean (niezależny sędzia) + 2 osoby, nie biorące udziału w konkursie a przez niego wskazane jako godne zaufania. 3. Obie w/w instancje są uprawnione do stosowania doraźnych represji wobec użytkowników uporczywie łamiących regulamin, w szczególnośći stosowania działu II puntu 3, litery c 4. W sprawach nieuregulowanych w ninijszym reuglaminie decydujące słowo ma decyzja odpowiedniej instancji VIII TEMATY I DZIAŁY 1. Cała rozgrywka Typera ma miejsce w dzial TYPER 2008 2. W tymże dziale: a) subforum "liga" zawierać będzie tylko i wyłącznie temat z aktualizowaną na bieżąco tabelą ligową b) subforum "typowanie" będzie zawierać tematy, w których w każdym dniu mistrzostw będziemy typować oraz tematy - podsumowania dnia i trafności typów c) subforum "typer technicznie" będzie prowadzony w celu składania skarg i zażaleń na obsługę, regulamin i działanie Typera d) subforum "regulamin", gdzie będzie na stałe umieszczony reulamin gry, bez prawa do postowania dla kogokolwiek z graczy (oprócz członków odp. instancji) 3. Inne tematy obrębie działu TYPER 2008 mogą zakładać gracze dla ogólnej dyskusji IX DEFINICJE awans - to sytuacja gdy w fazie pucharowej po 90. minutach mamy remis i konieczna jest dogrywka, która wyłania zwycięzcę meczu, który przechodzi do dalszej rundy lub zdobywa złoty medal (w wyp. finału) lub medal brązowy (w wyp. meczu o 3. miejsce) i obstawiamy właśnie zwycięzcę po regulaminowym czasie + dogrywce + ew.karnych, np. Polska - Niemcy 1-1 po 90. minutach, po dogrywce wygrywa Polska --> poprawny typ na to spotkanie w wypadku awansu to Polska - Niemcy : awans 1. Gdyby Polsk wygrała w rzutach karnych a nie dogrywce, tak samo typowanie "awans 1" byłoby poprawne under - sytuacja gdy w meczu padnie 0,1 lub 2 bramki (po zsumowaniu bramek obu drużyn) over - sytacja gdy w meczu padnie 3 lub więcej bramek (po zsumowaniu bramek obu drużyn) w wypadku under/over bierzemy pod uwagę tylko regulaminowy czas gry! X PRZEPISY KOŃCOWE 1. Podany regulamin może być za zgodą większości uczestników zmieniony 2. W ważnym i nieierpiącym zwłoki wypadku, nawet w ważnym i kluczowym apskecie, decyzję o zmiane regulaminu może podjąć organizator w porozumieniu i za zgodą z odp. instancjami 3. Zmiany, które nie dotyczą ważnych i kluczowych aspektów mogą być dokonywane przez organizatora w porozumieniu i za zgodą odp. instancji
    • bsod

      Techniczny sposób podawania typów - CZYTAĆ!

      Proszę o podawanie typów w taki sposób i w takim układzie graficznym jak przedstawione w tym temacie, żeby było przejrzyście i żeby mi się łatwiej to liczyło potem. Podaję typy na przykładzie meczu Polska-Niemcy Oczywiście wszystkie podane typy są fakultatywne Proszę o podawanie typów w takiej kolejności a więc: Polska - Niemcy 1 (od fazy pucharowej także np. awans 1) dokładny wynik: 1-0 wystąpi czerwona kartka strzelec bramki: Euzebiusz Smolarek liczba goli: under
    • bsod

      UWAGA - zostań moderatorem tego działu

      Spędzasz dużo czasu na forum, uważasz, że jakiś dział potrzebuje uporządkowania, większej przejrzystości, jesteś gotów się nim zaopiekować? Dołącz do redakcji i zostań moderatorem! Wyślij zgłoszenie na adres rekrutacja@lex.edu.pl podając swój pseudonim.
    • gagamel

      UWAGA - Dołącz do redakcji lex.edu.pl!

      Poszukujemy osób chętnych do zarządzania forum swojej Uczelni oraz przeprowadzania akcji informacyjnych (plakaty, ulotki). Zgłoszenia prosimy nadsyłać na adres rekrutacja@lex.edu.pl

Bakon

Samorząd
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bakon

  • Tytuł
    Szaraczek

Profile Information

  • Rok
    IV

Contact Methods

  • Strona domowa
    http://www.samorzad.wpia.uj.edu.pl

Ostatnie wizyty

1735 wyświetleń profilu
  1. Samorząd Studentów WPiA UJ oraz ekipa Administracja.info mają przyjemność zaprosić studentów i absolwentów Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego na XIII (miejmy nadzieje, że nie pechowy) Wyjazd Integracyjno-Szkoleniowy, który odbędzie się w dniach 20–22 listopada 2015 r. w Murzasichlu. Miejscowość położona jest na wysokości 820-950 m n.p.m. w Rowie Podtatrzańskim, w południowej części województwa małopolskiego. Wokół niej rozciąga się niepowtarzalny krajobraz na Tatry polskie i słowackie, widok ten dostarcza wielu przyjemnych wrażeń. W tym roku będziemy gościli w Ośrodku Wypoczynkowym „U Tośki” (ul. Budzowa 9), który położony jest w spokojnej okolicy, niedaleko wszystkich ważnych obiektów komunikacyjnych, rekreacyjnych, handlowych itp. Do dyspozycji uczestników oddane zostaną pokoje 2-osobowe, 3-osobowe i 4-osobowe. W programie wyjazdu przewidziano wiele atrakcji (takich jak biesiada w góralskim szałasie czy wyjazd do Zakopanego), które z pewnością ułatwią nam integrację we wspólnym gronie. Uczestnicy będą mieli również możliwość udziału w profesjonalnych szkoleniach z zakresu umiejętności miękkich i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Szacunkowa liczba uczestników to 90–100 osób. Więcej informacji: www.facebook.com/events/1665126277079200
  2. Samorząd Studentów WPiA UJ oraz ekipa Administracja.info mają przyjemność zaprosić studentów i absolwentów Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego na XII Wyjazd Integracyjno-Szkoleniowy. Wyjazd odbędzie się w dniach 24–26 kwietnia 2015 r. w Węgierskiej Górce (woj. śląskie). W tym roku będziemy gościli w Ośrodku Wczasowo-Rekreacyjnym „JAZ” (ul. 3 maja 4). Ośrodek jest położony nad rzeką Sołą, w bezpośrednim sąsiedztwie Traktu Cesarskiego, skąd roztacza się malowniczy widok na Beskid Śląski i Żywiecki. Do naszej dyspozycji oddane zostaną pokoje 2-, 3-, 4- i 5-osobowe z pełnym węzłem sanitarnym, a także sala konferencyjna, obszerna wiata ogniskowa i wybrane obiekty sportowo-rekreacyjne. W programie wyjazdu przewidziano wiele atrakcji, które z pewnością ułatwią nam integrację we wspólnym gronie. Uczestnicy będą mieli możliwość udziału w profesjonalnych szkoleniach z zakresu umiejętności społecznych i zawodowych. Szkolenia poprowadzą dla nas specjaliści z Akademii Projektów Canviar (zarządzanie projektami) i Impact Szkolenia (sztuka wystąpień publicznych). Koszt uczestnictwa to jedynie 110 zł/os. Tak niską cenę zawdzięczamy wsparciu finansowemu Samorządu Studentów UJ oraz Wydziału Prawa i Administracji UJ. W cenę wliczono m.in. pobyt w ośrodku, wyżywienie, transport oraz opłatę miejscową. Przewidywana liczba uczestników to 90–100 osób. Udział w wyjeździe to doskonała okazja, aby spędzić fantastyczny weekend w pięknym zakątku Polski i odpocząć po męczących tygodniach nauki. Jest to również niepowtarzalna szansa na zawarcie ciekawych znajomości i zdobycie umiejętności, które przydadzą się zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Zapraszamy! :smile: Więcej informacji: www.facebook.com/events/382626991933244
  3. Wersja

    169 pobrań

    Trzecia edycja informatora została przygotowana przez zespół redakcyjny złożony z członków Wydziałowej Rady Samorządu Studentów pod patronatem Dziekan Wydziału prof. dr hab. Krystyny Chojnickiej. W najnowszym wydaniu treść broszury została zaktualizowana, przeformułowana i wzbogacona o szereg nowych zagadnień. Zmianie uległa też oprawa graficzna, która w obecnej postaci nawiązuje do obchodzonego w 2014 r. Jubileuszu 650-lecia Uniwersytetu Jagiellońskiego. Publikacja została zrealizowana w dwóch wersjach – papierowej (w nakładzie 1500 szt.) i elektronicznej (w formie e-booka). Podobnie jak w latach ubiegłych, informator został stworzony z myślą o studentach pierwszego roku. Jesteśmy jednak przekonani, że również bardziej doświadczeni studenci znajdą w nim coś dla siebie. Mamy nadzieję, że zebrane przez nas informacje okażą się pomocne w wielu sytuacjach Waszego codziennego, studenckiego życia i umożliwią Wam samodzielne rozwiązywanie problemów, których – oczywiście – życzymy Wam jak najmniej. Więcej informacji: www.samorzad.wpia.uj.edu.pl/informator
  4. Dyżury 2013/2014

    AKTUALIZACJA Informujemy, iż począwszy od dnia 10 czerwca 2014 r. (wtorek) dyżury przedstawicieli Wydziałowej Rady Samorządu Studentów z powrotem odbywać się będą w naszej siedzibie przy ul. Straszewskiego 25/9. Aktualny harmonogram jest stale dostępny na naszej stronie internetowej. Na dyżurach będzie możliwy odbiór bluz zarówno z obecnej, jak i z poprzedniej tury zamówień. Po upływie bieżącego tygodnia dyżury zostaną zawieszone z uwagi na zbliżającą się sesję letnią oraz przerwę wakacyjną. W razie braku odmiennego komunikatu dyżury należy uznawać za wstrzymane aż do początku roku akademickiego 2014/2015. W tym okresie odbiór bluzy wydziałowej może być znacznie utrudniony lub niemożliwy. Co oczywiste, cały czas będziemy dla Was dostępni za pośrednictwem maila, Facebooka i innych środków komunikacji na odległość. W razie potrzeby i po wcześniejszym kontakcie chętnie ustalimy też termin spotkania indywidualnego. Pozostajemy otwarci na Wasze potrzeby. ;)
  5. Godziny dziekańskie

    Informujemy, iż na nasz wniosek Dziekan Wydziału Prawa i Administracji UJ prof. dr hab. Krystyna Chojnicka podjęła decyzję o ustanowieniu dnia 17 kwietnia 2014 r. (Wielki Czwartek) dniem wolnym od zajęć dydaktycznych na Wydziale. :)
  6. Dyżury 2013/2014

    Informujemy, iż w dniu dzisiejszym ustalony został harmonogram dyżurów członków Wydziałowej Rady na semestr letni roku akademickiego 2013/2014. Aktualizowany na bieżąco harmonogram, opis trybu i zasad odbywania dyżurów oraz dodatkowe wskazówki są dostępne na naszej stronie internetowej pod adresem: www.samorzad.wpia.uj.edu.pl/dyzury. Informujemy ponadto, iż ww. harmonogram uwzględnia zarówno dyżury stałe (regularne), jak i dyżury doraźne. Dyżury doraźne będą wyznaczane w miarę potrzeby przy okazji różnego rodzaju akcji. Przykładem może być trwająca akcja bluz wydziałowych, w związku z którą jutro (poniedziałek 31.03.) i pojutrze (wtorek 01.04.) odbędą się specjalne dyżury, na których możliwe będzie przymierzenie i wypróbowanie bluz przed dokonaniem zakupu. Po Świętach Wielkanocnych na naszych stałych i doraźnych dyżurach możliwy będzie również odbiór gotowych bluz. W tym okresie dyżury będą się wyjątkowo odbywały w holu Pałacu Larischa. Korzystając z okazji przypominamy, że już w najbliższą środę (2 kwietnia 2014 r.) upływa termin składania zamówień oraz dokonywania zmian w zamówieniach, które zostały już złożone. Zapraszamy codziennie od poniedziałku do piątku na STRASZEwskiego 25/9! :)